Sunday, November 22, 2015

Kuidas jõudsin ripsmeteni või jõudsid ripsmed minuni?

Tere hommikust, armsad!

Paljud on küsinud - miks ripsmed? Kust sa selle idee said?

Esmase koolituse läbisin 2011 novembris, kui käisin Tartu Ülikoolis. Olin alati tundnud, et tahaksin teha midagi oma kätega, kuid küüned mind ei huvitanud ning kosmeetiku koolis polnud võimalik ülikooliga paralleelselt käia.
Lisaks olin ise ripsmepikendusi kandnud alates augustist 2010 ning see tundus põnev ja üldse mitte raske!

Eksisin! GlamLashes koolitus Tartus oli individuaalne. Modelliks käis mul armas Nelli. Ometigi pole ma oma mõtetes kunagi vist nii palju ropendanud kui seekord :) Oli ikka raske küll paralleelselt tegutseda kahe paari pinsettidega, lisaks värisevad käed ja palju karvu! Kohe kui koju sain, hakkasin harjutama - pikendasin ribaripsmeid.
Siis võtsin ette oma kursaõed, kellele esimesed paigaldused võtsid aega vähemalt 3-4 tundi..

Katsetasin ning arendasin end klassikaliste ripsmepikendustega kuni 2014 jaanuarini, kui tundsin, et tahan midagi uut! Seadsin sammud Kristina Ilutuppa. Koolitus oli samuti individuaalne, kuid vajalikke oskusi volüümripsmete paigaldamise jaoks ma kahjuks ei saanud. Ise usun, et sellel ajal polnud see tehnika veel nii levinud Eestis ning vajas veel arendamist/õppimist, et seda teistele edasi anda.
Peale koolitust olin pettunud, pusisin omaette neid ripsmeid teha, kuid tulemust ei olnud, seega volüümripsmed pidid veel ootama. Mitte väga kaua - kuni jõudsin kauni Liseti soovitusel Luxury Ripsmestuudio volüümkoolituseni.

Koolitusel osales - kui ma ei eksi - 5 inimest. Info, mida sain, niitis mind jalust! Nii palju uut infot, mis motiveeris end muutma paremaks ja osavamaks. Samuti sain lõpuks selgeks volüümituttide tegemise, kuid siiski veel kahe käe abil. Modelliks oli kallis Maarja, kes sai endale armsad loomulikud volüümripsmed.



Luxury koolitusega jäin väga rahule ja soovitan kõigile! Muul ajal hoian end interneti kaudu toimuvaga kursis erinevate ripsmeproffide, lehtede, foorumite kaudu ning harjutan kodus tehnikaid :)

Plaanin uuel aastal läbida LashLift koolituse, et suurendada oma oskusi ning pakkuda rohkem teenuseid.

Kallistan!
Sandra


No comments: